Dzisiaj jest 18 lis 2017, 12:26

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 14 lut 2007, 12:49 
Offline
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:07
Posty: 1874
Lokalizacja: spod gwiazd
Mam nowe przecieki, i myślę, że warto założyć nowy wontek zamiast offowania w zdjęciach.

Po pierwszej rundzie rokowań odnośnie nowego rozkładu (o pociągach międzynarodowych rozmawia się ze sporym wyprzedzeniem) potwierdza się informacja o zmianach w ruchu PL-H. Nie będzie Batorego, ani Cracovii, będzie natomiast IC Bem.

Zamiast Batorego będą bezpośrednie wagony Wawa-Bp, kursujące na odcinku bliżej Bp. z nowym pociągiem Galilei Berlin-Bp. Czyli być może coś na odcinku PL-SK pozostaje. Ale (to już od siebie dodaję) takie wagony mogą kursować także z Chopinem...

Z Cracovii może pozostać w sezonie letnim połączenie bałkańskie, z 2 wagonami (pod. B i Bc) bezpośrednimi do Budapesztu.

IC Bem ma jechać w ciągu dnia Bp-Miskolc-Koszyce-Kraków-Wawa (odj. 8.32, przyj. ok. 19.30). Wagony mają być polskie.

Oczywiście jeszcze kilka rund i być może będą spore zmiany tego planu. ALe pokazuje kierunek zmian. Z Węgier likwiduje się większość połączeń na Słowację :( cóż, zobaczymy.

_________________
Hajrá Loki!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 14 lut 2007, 14:21 
Offline
mała złota

Rejestracja: 22 sty 2006, 0:45
Posty: 318
Lokalizacja: W-wa
Jeśli przez Koszyce i Kraków, to zapewne także przez Muszynę. Niewykluczone, że PKP będą chciały pożenić "Bema" z "Malinowskim" (łączenie wagonów w Muszynie z Krynicy i Budapesztu).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 23 lut 2007, 13:41 
Offline
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:07
Posty: 1874
Lokalizacja: spod gwiazd
Dostałem to od kolegi. Jak komuś się zechce przedzierać przez niemiecki text, może napotkać na ciekawe informacje.

Pozwoliłem sobie wyróżnić infa mz ważne oraz podane przez mnie w innym wątku.

R 7/8 „Dukla" :Zug wird eingestellt
EC 120: KŠ ab. cca 8.45 h, , ŽA 11.32 – 11.35 h , H.L. 12.30 - 12.32 h
EC 121: H.L. 15.28 – 15.30 h, ŽA an 16.30 h, KŠ an cca 19.25 h
KŠ = Kosice, ŽA = Zilina, H-L. = Horni Lidec
Grund: möglichst gleichmäßige Verteilung der Fahrplanlagen 121/405/605
EC 126: ŽA ab15.32 h. (Anschluß von IC 404), H. Lideč 16.30 – 16.32 h
EC 127: H.Lideč 11.28 – 11.30, ŽA an 12.30 h (Anschluß an IC 405)
EC 128: ŽA ab 7.35 h, H. Lideč 8.35 – 8.37 h
EC 129: H.Lideč 17.28 – 17.35 h , ŽA 18.30 h
130 : Bratislava hl.st. 18.44 h, Kúty 19.23 – 19.25 h,
131: Kúty 8.43 – 8.48 h, Bratislava hl.st 9.16 – 9.20 h, Štúrovo 10.55
– 10.57 h
Da die Magyaren dickköpfig darauf bestehen, dass der 130 unbedingt
15:30 h in Budapest abfahren müsse , während CD und ZSSK in Breclav
den Anschluß an EC 70 erhalten wollen, wird ab Budapest neu ein IC 136
nach Bratislava eingeführt. Züge führen Kurswagen Prag – Thessaloniky
134/135 : keine Änderung
136: Budapešť ab 15.30 h, Štúrovo 16.39 – 16.44 h, Bratislava hl.st.
an 18.07 h. Weiter nach Bohumín wie Ex/IC 130.
Neues Zugpaar „Beskyd" Zilina – Prag und zurück:
140: ŽA ab 17.43 h (Anschluß von R 610), ČA 18.13 – 18.15 h
141: ČA 9.44 – 9.46 h , ŽA an 10.16 h (Anschluß an R 603)
- Wagenreihung: 1 Apee, WR, 2 Bmee, 1 Bpee - ČD
140 fährt direkt bis Prag, während die Wagen vom 141 von Prag bis
Bohumin mit EC 107 vereinigt fahren
Neues Zugpaar „Odra" Zilina – Prag und zurück:
142: ŽA ab 13.43 h (Anschluß von R 606), ČA 14.13 – 14.15 h
143 : ČA 13.44 – 13.46 h , ŽA an 14.16 h (Anschluß an R 607 und R 704 )
- Wagenreihung: 1 Apee, WR, 2 Bmee, 1 Bpee - ČD

144: ŽA 10.05 , ČA 10.35 – 10.37 h
145: ČA 15.20 – 15.22 h, ŽA an15.52 h – Anschluß an IC 511
Neuer Zug Prag - Zilina
147: ČA 17.44 – 17.46 , ŽA an 18.16 h (Anschluß an R 611) .
- Wagenreihung: 1A, Bdbmsee, 2 Bee, 1 Bpee – ČD
Die ZSSK will den Zug aus Einspargründen nicht haben, die CD denkt bis
zur nächsten Beratung darüber nach
170: BUDA 9.30 h, Šturovo 10.39 -10.44 h, BA 12.03 -12.08 h, KÚTY
12.44 -12.47 h, PHA 16.24 – 16.36 h, Berlin Hbf 21.13 h
171: Berlin Hbf ab 6.46 h, PHA 11.27-11.40h, KÚTY 15.13 – 15.16 h, BA
15.52-15.57 h, Šturovo 17.16 - 17.21h, BUDA 18.27 h
220/221 „Dukla" wird eingestellt
224/225 „Šírava" keine zeitliche Änderung, die CD möchte jedoch, dass
die Zugbildung durch die CD erfolgt und dafür die ZSSK das Paar
420/421 stellt. Wird zur nächsten Beratung geklärt
232/233 „Svätopluk": ZSSK will Abfahrt ab Bratislava ca. 6:10 h bis
Brno, CD will nur bis Breclav mit Anschluß an EC370 Wien – Prag.
Gegenwärtiger R232 soll dann nur noch als Binnenverkehrszug Sturovo –
Bratislava verkehren
233: BŘECLAV 17.06 h, BA 18.04 – 18.10 h, ŠTUROVO 19.48 h
"Amicus" nur noch Bratislava – Brno und zurück wegen 130/131 bis Budapest
234: BA ab cca 16.44 h, KÚTY 17.21-17.23 h,
235: BŘECLAV ab 5.58 h, KÚTY 6.13 – 6.16 h, BA an 7.02 h
276/277 ohne Änderung
278: BUDAPEST 13.30 h, ŠTUROVO 14.39 – 14.44 h, BRATISLAVA 16.03 –
16.08 h, KÚTY 16.44 – 16.47 h
279: KÚTY 11.13 – 11.16 h, BRATISLAVA 11.52 – 11.57 h, ŠTUROVO 13.16
-13.21 h ,BUDAPEST 14.30 h
- Wagenreihung: 1A, WR, 5 B - klimatisiert, ohne Kurswagen Praha –
Thessaloniki
R 374/375 "Pannonia" ,R 332/333 "Goral " und R 334/335 „Skalnica" :
ohne Änderung
R 336/337 „Báthory" wird eingestellt
R 376/377 „Galileo Galilei" Berlin – Bratislava – Štúrovo – Budapešť
und zurück
376: BUDA 20.00 h, ŠO 21.19 – 21.22 h, BA 22.44 - 22.49 h KÚ 23.28 –
23.30 h,
377: KÚ 5.06 – 5.09 h, BA 5.44 – 5.47 h Š0 7.06 – 7.09 h, BUDA 8.20 h
Wagenreihung wird zur nächsten Beratung geklärt, fest stehen schon
folgende Kurswagen:
WL , B – Budapešť - Cheb
WL, B - Budapešť – Warszawa
WL, B – Budapešť - Krakov
WL - Budapešť – Moskva
WL – Budapešť – Minsk
WL – Budadpešť – St.Petersburg
R 380/381 „Cracovia" täglich vom 20.6. bis 31.8. 2008 Krakow – Plaveč
– Hidasnémeti – Lökösháza, Zeiten wie bisher
Wagenreihung: 1 WL Krakov – Varna/Burgas , 2B PKP/CFR,1B PKP/MÁV, 1Bc
PKP/ MÁV, Bc Košice – Burgas,1B Košice – Bucuresti
Wagen 1B und 1Bc werden Kosice – Budapest und zurück in IC536/537
befördert
IC/Ex 382/382 „Bem"
- Neues Zugpaar Warszawa – Plaveč – Hidasnémeti - Budapešť und zurück
382: BUDA 8.35 h , KŠ 11.50 – 11.55 h, Plaveč 13.10 – 13.20 h ,
Warszawa cca 19.30 h
383: Warszawa ab 10.05 h, Plaveč ab 16.20 – 16.30 h KŠ 17.55 – 18.00
h, BUDA an 21.07 h
- Wagenreihung: 1A, WR , 3B - PKP

R 394/395 „Urpín" wird bereits zur 2. Fahrplanänderung 2006/7 abgesägt
und 2007/8 nicht wieder eingeführt
IC 400 – 407: 404 20 min früher, dadurch Anschluß an EC 126 in Zilina
ZSSK denkt bis zur nächsten Beratung über Verkürzung des IC 400 nur ab
Bratislava-Petržalka nach
IC 402/403 erhalten in Wien Westbf Anschlüsse von und zu den ICE
Richtung Passau/Dortmund
R 412/413 „Rákoczi" wird eingestellt, Ersatz EC382/383
R 420/421 „Excelsior" und R 422/423 "Cassovia" ohne Änderung
Neu: 432: ŽA ab 8.43 h (Anschluß von IC 402), ČA 9.13 – 9.15 h
433: ČA 19.03 – 19.05 h , ŽA an 19.35 h (Anschluß an IC 403)
- Wagenreihung: 1A, BDs, 3B - ČD
ZSSK will den 432 aus Einsparungsgründen nicht haben, die CD denkt bis
zur nächsten Beratung darüber nach
R 440 „Budatín"
umbenannter R 440 „Beskyd"
ŽA ab 6.43 h (Anschluß von R 701) , ČA 7.13 – 7.15 h
R 432/433, R 434/435 ,R 441, R 442/443, 943/944,IC/Ex 1532/1533
werden eingestellt
536: BUDA 18.35 h, HIDASNEMTY 21.22 -21.32 h, KŠ an 21.52 h
537: KŠ ab 6.05 h, HIDAS 6.25 – 6.35 h, BUDA 9.27 h
Die MAV verlangt von der ZSSK einen WR oder ARpeer
R 1202/1203 „Jadran" : ohne große Änderungen, die HZ schlägt einen
Autotransportwagen vor
R 1220/1221 ohne große Änderungen, die CD schlägt 32 statt bisher 16
Verkehrstage pro Jahr vor
R 1374/1375 ohne große Änderungen, auch wenn die CFR die Einstellung
vorschlugen. Da die CFR mindestens 8 Wagen im Zug haben will, wird die
ZSSK 1B Bratislava – Burgas a 1 B Košice – Burgas einreihen (nach und
von Lökösházy mit R 380/381)
8860: Čierna n.T. 22.55 h, Čop 23.10 h
8861: Čop 3.05 h, Čierna n.T. 3.20 h
8862: Čierna n.T. 9.45 h, Čop 10.00 h
8863: Čop 11.00 h, Čierna n.T. 11.15 h
8864: Čierna n.T. 17.50 h, Čop 18.05 h
8865: Čop 18.50 h, Čierna n.T. 19.05 h
- Wagenreihung bei allen Personenzügen 1BDs und 1 B bei Bedarf.
Os 8860/8865 führen Schlafwagen der UZ Kijev/Lvov – Wien. Von Čierna
n.T. nach Wien mit Os 8814/422/706/2507. Zurück von Wien mit 2522(Wien
ab 12.28 h)/609/8815. Reisezeit verkürzt sich um ca. 10 Stunden.
Mit Os 8861/8800 und 8815/8860 wird der Schlafwagen der RŽD Moskva –
Košice
und der Schlafwagen der RŽD Moskva – Žilina und Moskva – Zvolen bei
Bedarf befördert.

_________________
Hajrá Loki!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 23 lut 2007, 19:47 
Offline
I norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2005, 18:13
Posty: 1106
Lokalizacja: Prague North
Ktoś się orientuje, ile kosztuje wg. taryfy TCV bilet na Cracovie na trasie Kraków-Bukareszt albo chociaż na odcinku Polska-Rumunia, tj. Muszyna-Curtici? W Internecie najwidoczniej nigdzie nie ma takiej informacji.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 23 lut 2007, 20:50 
Offline
mała złota
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2005, 22:47
Posty: 293
Lokalizacja: Gocław
52 EUR w jedną stronę
na tam i powrót jest zniżka 30% czyli wychodzi 73 EUR

polecam
http://www.jizdenka.cz

Peter


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 01 paź 2007, 17:46 
Offline
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:07
Posty: 1874
Lokalizacja: spod gwiazd
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1981

jest już plan nowego rozkładu słowackiego. Niestety nie ma Batorego, nawet do Żyliny. Nie znam jeszcze polskich planów, ale myślę, że Batory pozostanie w SRJP PKP jako krajowy poc. posp. Bielsko-Biala-Warszawa

Rzeczywiscie Cracovia tylko w sezonie, i bedzie EC Józef Bem. Myślę, że będzie kursował z Malinowskim w Polsce, jak za czasów ś.p. poc. Karpaty.

Niestety, oznacza to spore utrudnienia w wyjazdach turystycznych na Słowację - totalny brak nocnych pociągów poza sezonem. Ale nigdy nie mów nigdy. Myślę, ze będzie się dało kombinować przez Petrovice u.K. - Chopinem do Petrovic, a dalej n.p. Cassovią.

_________________
Hajrá Loki!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 02 paź 2007, 9:47 
Offline
Miss Skryba
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 19:18
Posty: 1976
Lokalizacja: właściwie to Gdaňsk/Gdynia
Z tego co patrzylem, a troche poszukalem, to do Bratyslawy mozna bedzie spokojnie dojechac Chopinem przez Breclav, i to chyba nawet szybciej niz Batorym. Niedogodnoscia jest niestety koniecznosc przesiadki w Czechach w srodku nocy, no i troche drozsze bilety.

_________________
Polskie Stowarzyszenie Korozyjne (Polish Corrosion Society) jest organizacją pozarządową, której misją jest - podobnie jak wielu innych tego rodzaju stowarzyszeń na świecie - zabezpieczenie ludzi, majątku i środowiska przed szkodliwymi skutkami korozji.
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 02 paź 2007, 11:32 
Offline
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:07
Posty: 1874
Lokalizacja: spod gwiazd
to szukałeś za mało jednak ;) i bezpotrzebnie, bo odpowiedź znajduje się w moim poście powyżej:

tomek pisze:
R 376/377 „Galileo Galilei" Berlin – Bratislava – Štúrovo – Budapešť
und zurück
376: BUDA 20.00 h, ŠO 21.19 – 21.22 h, BA 22.44 - 22.49 h KÚ 23.28 –
23.30 h,
377: KÚ 5.06 – 5.09 h, BA 5.44 – 5.47 h Š0 7.06 – 7.09 h, BUDA 8.20 h
Wagenreihung wird zur nächsten Beratung geklärt, fest stehen schon
folgende Kurswagen:
WL , B – Budapešť - Cheb
WL, B - Budapešť – Warszawa
WL, B – Budapešť - Krakov
WL - Budapešť – Moskva
WL – Budapešť – Minsk
WL – Budadpešť – St.Petersburg


oznacza to, że będą wagony bezpośrednie z Wawy do Budapesztu, 2. klasy oraz sypialny. Pojada Chopinem do Breclavia a stamtad Galileim do Budapestu przez Bratysławę, Sturovo. Za ile, to się okaże :) może będą zniżki ;) no i nie trzeba się przesiadać w środku nocy. Ale to tylko Bratysława albo Słowacja południowa.

Nie zmienia to faktu, że dojazd w góry będzie utrudniony, przez co najmniej jedną przesiadkę. Chyba że się jedzie w Białe Karpaty ;)

_________________
Hajrá Loki!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 02 paź 2007, 13:01 
Offline
I norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 16:36
Posty: 1378
Lokalizacja: Raszków
tomek pisze:
Myślę, ze będzie się dało kombinować przez Petrovice u.K. - Chopinem do Petrovic, a dalej n.p. Cassovią.

Czeski rozkład jest tutaj. Niestety Tomku to za blisko Polski a widocznie rozkomunikowanie jest zaraźliwe i - tak jak w obecnym rozkładzie - nie masz skomunikowań z Chopina ani w stronę Słowacji ani w stronę Pragi (Silesia wg projektu rozkładu nie prowadzi wagonów z miejscami do siedzenia!). Jest tylko sezonowy Vihorlat a Cassovia odjeżdża (w kierunku Słowacji) z Bohumina (to jest teraz stacja graniczna) 2 minuty przed przyjazdem Chopina :(
Na Słowację czekasz na Excelsiora 3h18minut (sezonowo Vihorlat 41 minut), wracając kiblujesz w Bohuminie 3h23minuty (sezonowo 55 minut).

_________________
<-- w połowie Masakry :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 17 paź 2007, 18:33 
Offline
I norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2005, 18:13
Posty: 1106
Lokalizacja: Prague North
Intercity planuje nowe połączenia w Europie
(IAR, aj/17.10.2007, godz. 15:46)

PKP Intercity planuje w przyszłym roku uruchomić 22 dodatkowe połączenia. Nowe pociągi pojawią się zarówno na liniach międzynarodowych, jak i krajowych.

W nowym rozkładzie jazdy będą bezpośrednie połączenia do Amsterdamu i Bazylei oraz linie z Warszawy i Poznania do Norymbergi i Monachium. PKP Intercity zwiększy też liczbę pociągów kursujących na trasie Berlin - Warszawa.

Jak podkreśla Adrianna Chibowska rzecznik PKP Intercity, będzie więcej bezpośrednich połączeń. Do Frankfurtu nad Menem pociąg będzie jechał trzy godziny krócej niż do tej pory. Dodatkowo pojawią się nowe połączenia do Budapesztu, w tym Eurocity Józef Bem.

PKP Intercity uruchomi ponadto nowe połączenie z Poznania do Berlina, a także z Krakowa do Moskwy i do Odessy. Dodatkowo zostanie przygotowana nowa oferta wakacyjna nad Balaton.

Na liniach krajowych zwiększy się częstotliwość kursowania pociągów. Pojawią się też nowe pociągi: Pilsko, który pięć razy w tygodniu będzie kursował z Warszawy do Bielska Białej przez Katowice, Odra - ze stolicy do Wrocławia oraz Prus - jadący do Szczecina. Ponadto będą też nowe połączenia do Opola.

Jak zapowiada prezes PKP Intercity Czesław Warsewicz, firma chce konkurować o pasażera z tanimi liniami lotniczymi. Przygotowywana jest kampania bilboardowa wokół lotnisk. W listopadzie ruszy kampania wokół warszawskiego Okęcia.

Wraz z nowym rozkładem jazdy PKP Intercity wprowadza również nowy wagon gastronomiczny. Jak mówi rzeczniczka PKP Intercity Adrianna Chibowska, jest on nowocześnie zaprojektowany i urządzony. Prawdopodobnie nowy wagon barowy pojawi się na trasie Warszawa - Katowice.

Nowy rozkład jazdy PKP Intercity zacznie obowiązywać od 9. grudnia. Dodatkowo w 2008 roku na trasach do miejscowości wypoczynkowych pojawi się więcej składów z wagonami sypialnymi i kuszetkami. Tak będzie między innymi na nocnych połączeniach z Łodzi do Trójmiasta, z Krakowa do Ustki i z Rzeszowa do Kołobrzegu. Pociągi pomiędzy Krakowem a Warszawą będą kursować co godzinę.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 11 maja 2009, 13:48 
Offline
Miss Skryba
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 19:18
Posty: 1976
Lokalizacja: właściwie to Gdaňsk/Gdynia
Dobra informacja dla podrozujacych na Balkany.
Avala jezdzi teraz do Belgradu z Pragi przez Bratyslawe. Bilet powrotny City Star, do wykorzystania przez 2 miesiace kosztuje 82E, dla dwu osob 123E, czyli 61,5E na osobe. Z Bratyslawy odjezdza on 9.50 wiec na luzie mozna sie przesiasc z Chopina. W tej chwili, zdaje sie, ze jest to jedna z najtanszych opcji.
Pociag mozna lapac tez w Brzeclawiu ale nie wiem jak bedzie wtedy z City Starem.
http://www.slovakrail.sk/sk/vlakom-k-moru

_________________
Polskie Stowarzyszenie Korozyjne (Polish Corrosion Society) jest organizacją pozarządową, której misją jest - podobnie jak wielu innych tego rodzaju stowarzyszeń na świecie - zabezpieczenie ludzi, majątku i środowiska przed szkodliwymi skutkami korozji.
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 11 maja 2009, 13:58 
Offline
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:07
Posty: 1874
Lokalizacja: spod gwiazd
hmm, ciągle bilet BA-BP powrotny kosztuje 16 EUR a BP-BG 26 EUR... razem to 42 EUR BA-BG w dwie strony bez żadnych ograniczeń czy kombinacji.

Jak jeszcze załapie się na SparNight Wwa-BP za 29 EUR (jedna strona), to cała podróż Wwa-BG tam i powrót wychodzi z 84 EUR.

_________________
Hajrá Loki!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 11 maja 2009, 14:03 
Offline
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:07
Posty: 1874
Lokalizacja: spod gwiazd
a i w Budapeszcie między Chopinem i Avalą są 3 godziny, więc i bilet się spokojnie kupi i piwko się spokojnie wypije :) Wydaje mi się więc, że przesiadka w Bratysławie nie ma większego sensu.

co ciekawsze, jest też stary-nowy pociąg Ivo Andric, jako letnie uzupełnienie oferty BP-BG: trzeci pociąg, wracając z BG do Batorego pasuje jak ulał - ponad 2 godz. na przesiadkę:

http://www.mav-start.hu/res/1121_1120_ivo_andric_09.pdf

_________________
Hajrá Loki!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 maja 2009, 17:54 
Offline
III norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:15
Posty: 2080
Lokalizacja: Zewsząd
Znalazłem informacje tylko o SparNight do Wiednia. Nie ma nic o ofercie do Budapesztu.

pozdr

_________________
Życie jest – panie - ważne w życiu. Póki się je czuje, to jest dobrze. Tyle.
ciągle pamiętamy-->śmietana szatana na twarzy banana
Ot, zdrowie!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 maja 2009, 19:58 
Offline
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:07
Posty: 1874
Lokalizacja: spod gwiazd
http://mav-start.hu/utazas/kulfoldi_uta ... ea17a3b195

kto szuka, ten znajduje ;) polskie koleje przemilczają tę promocję, niemniej na popularniejsze terminy (majówka, Boże Ciało) bilety rozeszły się na samym początku (sprzedaż się zaczyna na 2 mies. przed terminem).

Jak rozważacie jechać do Turcji pociągiem, to warto kupić bilety właśnie na 2 miechy przed - w zeszlym roku nasza 6-osobowa ekipa miała caly przedział dla siebie w kuszetce, na jednym blankiecie SparNight :) w praktyce około 6-10 biletów takich jest na dany dzień. Ale to jest ścisła tajemnica państwowa :zdegustowany: potem powrotny BP-BG, a dalej na młodzieżowym Balkan Flexipassie za 49 EUR :) ach, jaka piękna to podróż była :D

_________________
Hajrá Loki!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group