Dzisiaj jest 18 lis 2017, 15:58

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 07 maja 2009, 12:24 
Offline
duża brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2006, 9:45
Posty: 460
Lokalizacja: Żoliborz
Autonomiczna Trampowa Sekcja Wspinaczkowa zaprasza na wyjazd wspinowo-turytyczny w Rudawy Janowickie.

Dla jednych będzie to okazją do wędrówki po górach (w Rudawach jest bardzo dużo atrakcji turystycznych), dla drugich możliwość powspinania się po skałkach, a dla wszystkich - wspólnego wieczornego imprezowania :)

Nocleg w Schronisku PTTK Szwajcarka, a w zasadzie obok, gdyż mamy na wyłączność domek 8-osobowy należący do schroniska. Jeśli będzie nas więcej, to się skompresujemy :)

Dojazd "Karkonoszami", a więc wygodne spanie w pociągu. Zainteresowani niech się ujawnią w tym wątku do końca przyszłego tygodnia. Zachęcam i zapraszam.

Szczegły: 698 236 053 lub na PW.

_________________
www.chcechodzic.pl/kasia/#/pomoc


Ostatnio zmieniony 25 maja 2009, 15:21 przez lorenco, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 07 maja 2009, 22:50 
Offline
mała brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2005, 15:31
Posty: 76
Lokalizacja: Jaworze (nie mylić z Jaworznem!!!)
Dwa pytania:
1) Czy jest mozliwosc przenocowania sie wczesniej, tzn. z piatku na sobote (22 na 23 maja)? 21 i 22 maja jestem we Wroclawiu i nie bede wracal do Wawy tylko po to, zeby zaraz potem wsiasc w pociag i jechac znowu w ta sama strone; nocleg dla 1 albo 2 osob (bo jeszcze nie do konca wiemy czy Asia pojedzie)?
2) Czy w przypadku, gdyby Asia nie jechala, znajdzie sie ktos, kto by sie ze mna powspinal na drogach wiecej niz jednowyciagowych z wlasna asekuracja (drogi trudnosci IV-V)?

pzdr,
Jarek

PS. Poniewaz bede/ bedziemy zmotryzowani to pewnie daloby sie 'upchnac' 2-3 osoby na droge powrotna :)

_________________
----------------------------------------------------
Ty, który wchodzisz, żegnaj się z nadzieją...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 07 maja 2009, 23:33 
Offline
duża brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2006, 9:45
Posty: 460
Lokalizacja: Żoliborz
Na razie w schronisku nie ma obłożenia, więc bezproblemowo zarezerwujecie sobie miejsca z piątku na sobotę.

A co do samego wspinu, to kogoś na pewno znajdziesz :) Zapraszamy!

_________________
www.chcechodzic.pl/kasia/#/pomoc


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 10 maja 2009, 18:32 
Offline
duża srebrna
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:03
Posty: 585
Lokalizacja: Bydzia
Na wyjazd zglaszaja sie: Gogol (moze sprobuje swoich sil po latach) i ja.
Magda Okrasa wspominala, ze moze na 50 % pojedzie.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 12 maja 2009, 10:03 
Offline
mała srebrna
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2008, 8:42
Posty: 122
Lokalizacja: a teraz Grodzisk Maz. :)
Cytuj:
2) Czy w przypadku, gdyby Asia nie jechala, znajdzie sie ktos, kto by sie ze mna powspinal na drogach wiecej niz jednowyciagowych z wlasna asekuracja (drogi trudnosci IV-V)?

Oj, ja to bym reflektowała!.. tylko mnie termin niestety zupełnie nie pasuje. To mogę wam co najwyżej bardzo pozazdrościć :kwasny:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 maja 2009, 15:01 
Offline
mała brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2005, 15:31
Posty: 76
Lokalizacja: Jaworze (nie mylić z Jaworznem!!!)
eg pisze:
Cytuj:
2) Czy w przypadku, gdyby Asia nie jechala, znajdzie sie ktos, kto by sie ze mna powspinal na drogach wiecej niz jednowyciagowych z wlasna asekuracja (drogi trudnosci IV-V)?

Oj, ja to bym reflektowała!.. tylko mnie termin niestety zupełnie nie pasuje. To mogę wam co najwyżej bardzo pozazdrościć :kwasny:


a mi sie wydawalo, ze bylas jedna/ jednym z pomyslodawcow tego wyjazdu... ;)

_________________
----------------------------------------------------
Ty, który wchodzisz, żegnaj się z nadzieją...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 13 maja 2009, 16:11 
Offline
mała srebrna
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2008, 8:42
Posty: 122
Lokalizacja: a teraz Grodzisk Maz. :)
a byłam, zanim się okazało, że niemal wszystkim pasuje termin inny, niż mnie ;)
ech.., życie!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 14 maja 2009, 21:52 
Offline
duża brązowa

Rejestracja: 12 paź 2005, 10:52
Posty: 485
Lokalizacja: Zug
Ja najpewniej pojadę. I będę cześcią turystyczną ;) . Czy ktoś jeszcze jest częścią turystyczną? Może jakaś ciekawa dłuższa traska, tak 50-70 GOTów? Odezwijcie się to coś pomyślimy.

Pzdr.
Artur

_________________
Obok dużej bramy jest zawsze mała furtka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 15 maja 2009, 9:45 
Offline
mała brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2005, 15:31
Posty: 76
Lokalizacja: Jaworze (nie mylić z Jaworznem!!!)
eg pisze:
a byłam, zanim się okazało, że niemal wszystkim pasuje termin inny, niż mnie ;)
ech.., życie!


nic to - moze nastepnym razem :)
my z Asia w kazdym badz razie bedziemy na 99%, ale za nocleg dziekujemy... okazalo sie, ze w ten wlasnie weekend wybiera sie w sokoliki znajomy z kw warszawa i postawilismy na noclegi na taborze pod krzywa (http://taborpodkrzywa.wspinacze.pl/)

a na 98% w weekend 30-31 maja bede w okolicach jury. tym razem raczej juz sam, wiec jakby ktos szukal partnera na drogi IV-V z wlasna i ew. obite V-VI to ja chetnie :)

Jarek

_________________
----------------------------------------------------
Ty, który wchodzisz, żegnaj się z nadzieją...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 maja 2009, 12:06 
Offline
duża brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2006, 9:45
Posty: 460
Lokalizacja: Żoliborz
Garść ogłoszeń organizacyjnych.

Spotykamy się w piątek o 21.40 na Wschodnim. Każdy zaopatruje się we własnym zakresie w Bilet Podróżnika.

Wysiadamy w Marciszowie o 8.41. Grupa turystyczna najpewniej zacznie stamtąd łojenie :), natomiast grupie wspinowej proponuję podjechać osobówką do Janowic i zostawić garby w schronie.

W niedzielę mamy cały dzień na wspin. Możemy po południu zawinąć się do Jeleniej Góry na obiad i tam wsiadać w pośpiech. Możemy też się wspinać do wieczora i wsiadać w "Karkonosze" w Marciszowie - sie zobaczy sie.

W schronie potrzebne będą śpiwory i karimaty - przypomnę, śpimy w spartańskiej, ale za to własnej, chatce przy głównym budynku.

W kwestii sprzętu - każdy bieże co ma :) Marysia obiecała wziąść swoją 60 dynamiczną i trochę szpeju. Ale przydałby się jeszcze z jeden "sznurek" no i szpej. W Klubie mamy 30 m statyka, więc do wędkowania byłby w sam raz.

_________________
www.chcechodzic.pl/kasia/#/pomoc


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 maja 2009, 19:01 
Offline
duża srebrna
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2006, 20:27
Posty: 617
Lokalizacja: Łódź
Artur pisze:
Ja najpewniej pojadę. I będę cześcią turystyczną ;) . Czy ktoś jeszcze jest częścią turystyczną? Może jakaś ciekawa dłuższa traska, tak 50-70 GOTów? Odezwijcie się to coś pomyślimy.

Pzdr.
Artur


A zamierzam jednego dnia chodzić a drugiego próbować swoich sił w wspinaczce (przede wszystkim celem oswojenia się z liną i sprzętem przed wpadaniem w szczeliny w Blancu:P).
Kondycję i wytrzymałość też potrzebuję poćwiczyć, toteż nie mam nic przeciwko dłuższej trasie turystycznej jednego dnia. Trzeba się tylko zgrać.

_________________
"Coraz bardziej dochodzę do wniosku,że chodzi w tym wszystkim też o to,aby móc spokojnie czytać gazetę i popijać herbatę (...) bez wewnętrznego niepokoju,bez wyrzutów sumienia,że się czegoś w życiu nie zrobiło."


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 maja 2009, 22:46 
Offline
duża brązowa

Rejestracja: 12 paź 2005, 10:52
Posty: 485
Lokalizacja: Zug
Hej,

Niestety inne plany stanęły na przeszkodzie i nie będę mógł z Wami pojechac. Pozostaje mi życzyc miłego pobytu w moich rodzinnych stronach.

Pozdrawiam
Artur

_________________
Obok dużej bramy jest zawsze mała furtka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group