Dzisiaj jest 21 lis 2017, 11:56

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 09 sie 2007, 21:22 
I norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Zamierzam sobie kupić w najbliższym czasie jakiś cyfrowy aparat fotograficzny, co by robił przyzwoite zdjęcia, niewiele kosztował (<<1000) i miał nieco więcej opcji niż autofocus. Wielki fotograf ze mnie nie będzie i nie planuje dalszych inwestycji w tym kierunku, toteż - głównie z racji ceny - odrzucam kupno lustrzanki zawężając krąg poszukiwań do aparatów kompaktowych i innych "małpek".

A ponieważ jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o ten sprzęt, proszę o rady co polecacie i czego się wystrzegać.

Tytuł:
PostZamieszczono: 09 sie 2007, 22:52 
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rok temu ojciec kupił sobie Kodaka Z740, którego to od czasu do czasu (ostatnio w marcu :P ) używam. Też się zupełnie na tym nie znam, ale wydaje się OK, nie ma żadnych kłopotów, zdjęcia jak na cyfrę wychodzą świetnie, jest wiele opcji i innych pierdół. Mnie się przydał chyba tylko na objazdówce i wyjeździe na MŚ z większych imprez, więc nie powiem, że zjadłem na nim zęby, ale w sumie polecam. ;)

W necie znajdziesz mnóstwo opinii i porad na jego temat. Np. tu: http://www.recenzje.net.pl/1-aparaty_cy ... share_z740

Kosztował coś ok. 900 zł.

ŁP

Ludzkość to kupa zwierząt pełzających po gównie, a ja zakochałem się w samochodzie. M. Hłasko

CHARLES BARKLEY WANT TO MEETS YOU!!!

Tytuł:
PostZamieszczono: 09 sie 2007, 23:48 
I norma za wytrwałość

Z bardzo tanich to mam Canona A430 i sprawuje się bardzo dobrze, choć to prostszy niż szukasz. Ale możesz troche wyzsze modele sprawdzić. Generalnie jak w zeszłym roku szukałem to koleś, który jest pasjonatem aparatów (pół wieczoru spędza na forum dot. aparatów, pół na forum BMW :P) doradził mi, abym szedł w Canony i Nikkony. Ew. Olympusy, ale to była wyzsza pólka cenowa wtedy

Tytuł: