Dzisiaj jest 18 lis 2017, 2:50

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rower 20.09.08
PostZamieszczono: 10 wrz 2008, 9:28 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
Zapraszamy z Kasią na sobotnią wycieczkę rowerową do Żelazowej Woli (park plus dworek Chopinsa) oraz Sochaczewa, gdzie będzie możliwość obejrzenia muzeum kolei wąskotorowej.

Wycieczka będzie 20.09, zaczniemy na stacji Teresin-Niepokalanów (to na linii Wwa-Sochaczew) i skończymy w Sochaczewie. Dojazd byłby pociągiem (my dosiedlibyśmy się w Ożarowie Mazowieckim).

Zapraszamy!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 10 wrz 2008, 18:06 
Offline
duża srebrna
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:03
Posty: 585
Lokalizacja: Bydzia
Bardzo fajna trasa rowerowa - planowalam wycieczke dokladnie w tamten rejon :)
Jesli wyjazd w skaly w dany weekend nie wypali, to sie chyba z wami wybiore
Potwierdze w przyszlym tygodniu


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 10 wrz 2008, 19:53 
Offline
duża brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2005, 18:41
Posty: 354
Lokalizacja: Łowicz
Ja wstępnie też

_________________
http://www.bastazja.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 16 wrz 2008, 14:31 
Offline
mała złota

Rejestracja: 09 paź 2005, 20:51
Posty: 329
Lokalizacja: (juz) Otwock
Ja rowniez wstepnie sie pisze na ta trase - pogoda akurat na rower:)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 16 wrz 2008, 16:16 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
Bardzo mnie to cieszy, przynajmniej na rower chce się komuś pojechać...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 17 wrz 2008, 19:03 
Offline
duża srebrna
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2005, 15:03
Posty: 585
Lokalizacja: Bydzia
Jacku, w jakich godzinach planujesz wyjazd?
Jesli chodzi o moje ewentualne dolaczenie sie do wyjazdu, to preferowalabym godziny jak najwczesniejsze, np jakas 10 na miejscu :)

pozdr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 17 wrz 2008, 22:06 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
Marysiu, od tego jest sobota, żeby się trochę wyspać, więc raczej o 7 rano wyjeżdżać nie będziemy :) ale myślę że ruszymy jakoś z Teresina ok. 10:30. Jutro sprawdzę wszystko jak i co.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 18 wrz 2008, 18:32 
Offline
duża brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2005, 18:41
Posty: 354
Lokalizacja: Łowicz
Znalazłem kompromis proponuję 10:15 z Teresina. No dobrze niech będzie Jacku ....miej jeszcze jedną minutę. 10:16. Może być?

_________________
http://www.bastazja.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 18 wrz 2008, 21:22 
Offline
mała złota

Rejestracja: 09 paź 2005, 20:51
Posty: 329
Lokalizacja: (juz) Otwock
10:16 jest akurat - pociag do Teresina jedzie z Pilway wiec przez Otwock tez:)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 18 wrz 2008, 21:28 
Offline
duża złota
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 18:29
Posty: 715
Lokalizacja: stąd
to i ja postaram sie wysmarowac lancuch i znalezc sie na srodmiesciu o 9:31

_________________
Nawet najpiękniejsze nogi gdzieś się kończą.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 19 wrz 2008, 0:28 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
niech i tak będzie!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 19 wrz 2008, 9:19 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
No dobrze, a co robimy jeśli wstajemy o tej 8 i pada?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 19 wrz 2008, 10:28 
Offline
duża brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2005, 18:41
Posty: 354
Lokalizacja: Łowicz
To samo chciałem zapytać, Może kontrolnie byśmy się też numerami telefonów wymienili?
Prognoza na jutro nie wygląda zbyt dobrze :(

_________________
http://www.bastazja.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 19 wrz 2008, 11:11 
Offline
I norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 16:36
Posty: 1378
Lokalizacja: Raszków
jd23151 pisze:
No dobrze, a co robimy jeśli wstajemy o tej 8 i pada?
To samo co jak nie pada tylko z uśmiechem bo przynajmniej się nie przegrzejecie :hyhy:

_________________
<-- w połowie Masakry :D


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 19 wrz 2008, 12:36 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
Spoko. Mój nr to 609485895.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group