Dzisiaj jest 18 lis 2017, 3:03

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
PostZamieszczono: 20 lut 2009, 0:50 
Offline
III norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:15
Posty: 2080
Lokalizacja: Zewsząd
Z ogromną przyjemnością pragnę zaprosić na trzecie już Zawody Komunikacyjne. W tym roku odbędą się one 8 marca.

Regulamin Zawodów Komunikacyjnych
8.03.2009 m.st. Warszawa


Zawody

1. Zawody Komunikacyjne m.st. Warszawy, zwane dalej Zawodami, są organizowane przez członków KTE Tramp: Łukasza Pałkę i Piotra Chachaja.
2. Zawody odbywają się 8-III-2009 r. na terenie m.st. Warszawy.
3. Niniejszy Regulamin stanowi jedyną wykładnię zasad obowiązujących podczas Zawodów.

Uczestnicy
1. W Zawodach uczestniczyć mogą zespoły składające się z 1 (słownie: jednej), 2 (dwóch) bądź 3 (trzech) osób.
2. Nie istnieją żadne ograniczenia odnoszące się do pochodzenia Uczestników.
3. Zgłoszenia drużyn będą przyjmowane przez Organizatorów do początku odprawy przed Zawodami. Zgłoszenie odbywa się poprzez przedstawienie Karty Zawodów z wypełnioną częścią indentyfikacyjną Organizatorom.
4. Zgłoszenie powinno zawierać: imiona i nawiska członków drużyny, nazwę drużyny.

Przebieg Zawodów
1. Start Zawodów odbędzie się w Klubie 8-III-2009 o godz. 12. Przed startem przewiduje się odprawę. Godzinę rozpoczęcia odprawy Organizatorzy zobowiązani są ogłosić na min. 2 dni przed Zawodami. Obecność na odprawie jest obowiązkowa.
2. Na odprawie każda drużyna dostanie wykaz obowiązujących punktów pośrednich wraz z punktacją oraz Kartę Zawodów.
3. Start poszczególnych drużyn będzie się odbywał co 5 min. O kolejności startu zadecyduje maszyna losująca.
4. W Zawodach obowiązuje system punktowy.
5. Wygrywa drużyna, która zdobędzie największą ilość punktów.
6. Punkty zdobywa się w sposób wyjaśniony w rozdziale „Klasyfikacja”.
7. W trakcie Zawodów zabrania się z korzystania z usług Kolei Mazowieckich i Polskich Kolei Państwowych.
8. Potwierdzeniem przebytej trasy są zdjęcia na nośniku cyfrowym. Tym samym nakłada się na każdą drużynę obowiązek posiadania aparatu cyfrowego. W przypadku awarii aparatu należy natychmiast zgłosić się do Organizatorów. Dopuszcza się również inne formy potwierdzenia przebytej trasy, jednak tylko po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Organizatorami.
9. Czas trwania zawodów to 5 godzin. Jest to czas realny, liczony od godziny startu danej drużyny. W tym czasie drużyna powinna stawić się na mecie.
10. Za wcześniejsze przybycie na metę nie przewiduje się dodatkowych punktów. Za późniejsze dotarcie do mety przypisuje się drużynie punkty ujemne.
11. Na mecie każda drużyna powinna być w stanie dokładnie opisać przebytą trasę.
12. Miejsce mety zostanie ogłoszona przez Organizatorów najpóźniej na odprawie przed Zawodami.

Klasyfikacja
1. Drużyna zdobywa punkty poprzez osiągnięcie punktów pośrednich (PP).
2. PP są różnie punktowane w zależności od trudności zdobycia punktu. Punktację określa Organizator.
3. Ogłoszenie PP nastąpi na odprawie przed zawodami.
4. Punktów nie zdobywa się za wcześniejsze stawienie się na mecie niż limit czasowy.
5. Przewiduje się punkty ujemne za póżniejsze zakończenie trasy. Czas drużyny liczy się od momentu startu do momentu wręczenia Karty Zawodów Organizatorom.
6. Punktacja zostanie przedstawiona Zawodnikom podczas odprawy przed Zawodami.

Postanowienia końcowe
1. Zawody odbędą się niezależnie od warunków atmosferycznych.
2. W razie jakichkolwiek pytań, zarówno przed jak i podczas Zawodów, należy zgłosić się do Organizatorów:
Piotr Chachaj 609-673-888 pchachaj3@wp.pl Młody
Łukasz Pałka 503-045-973 lukasz-palka@o2.pl Cortes
3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do interpretacji niniejszego regulaminu oraz do jego zmian.
_______________________________

Komunikat nr 1

Godzinę odprawy ustala się na 11:30, w klubie.

_______________________________

Komunikat nr 2

Jeżeli chodzi o rejestrację trasy na nośniku cyfrowym - organizatorzy dysponują aparatem z możliwością pożyczenia. Jeżeli któraś potrzebowała by go prosimy o kontakt.
_______________________________

Komunikat nr 3

Nagrody - każdy uczestnik Zawodów otrzyma pamiątkowy medalion. Dodatkowo trzy pierwsze drużyny otrzymają nagrody rzeczowe.

_______________________________

Dla przypomnienia lektura z lat ubiegłych (tak na początek dla debiutantów):
Regulamin II ZK
Relacja z II ZK
Regulamin I ZK
Poniższe tematy mogą bardzo pomóc osobom, które jeszcze w Zawodach nie startowały. Warto przejrzeć i przeczytać wiele wyjaśnień.

Oczywiście jesteśmy do pełnej Waszej dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań.

Wszelkie nowości będziemy wrzucali w tym poście odpowiednio zaznaczone.

Pozdrawiamy
Organizatorzy
Łukasz Pałka
Piotr Chachaj

_________________
Życie jest – panie - ważne w życiu. Póki się je czuje, to jest dobrze. Tyle.
ciągle pamiętamy-->śmietana szatana na twarzy banana
Ot, zdrowie!


Ostatnio zmieniony 09 mar 2009, 13:38 przez Młody, łącznie zmieniany 5 razy

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 lut 2009, 17:22 
Offline
duża złota
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 18:29
Posty: 715
Lokalizacja: stąd
skladam wniosek o przesuniecie zawodow o jeden tydzien, na 15.03!!

_________________
Nawet najpiękniejsze nogi gdzieś się kończą.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 lut 2009, 17:41 
Offline
duża brązowa

Rejestracja: 25 lis 2006, 20:25
Posty: 382
Lokalizacja: Gród Gryfa
Chesz swietowac Dzien Kobiet az tak mocno? :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 lut 2009, 17:54 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
Mnie 8.03 pasuje. Zresztą, jak już tak zdecydowali, to tak będzie. 15 jest pewnie jakiś rajd ekonomisty albo inna cholera.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 lut 2009, 20:14 
Offline
I norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2005, 18:13
Posty: 1106
Lokalizacja: Prague North
przemek pisze:
skladam wniosek o przesuniecie zawodow o jeden tydzien, na 15.03!!


Podbijam, chociaż wiem, że to nic nie da :(

_________________
Śpiewu ptak


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 lut 2009, 20:42 
Offline
duża złota
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 18:29
Posty: 715
Lokalizacja: stąd
Rajd ekonomisty jest 4-5.04 wiec nie ma zagrozenia kolizji i wydaje mi sie, ze Tomek D tez jest za 15.03 :P

_________________
Nawet najpiękniejsze nogi gdzieś się kończą.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 20 lut 2009, 23:50 
Offline
mała srebrna
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2006, 15:18
Posty: 154
Lokalizacja: Saska Kępa
jakby co to również optuję za 15., 8. nie mogę na bank :(


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lut 2009, 0:37 
Offline
duża srebrna

Rejestracja: 05 lis 2005, 19:51
Posty: 680
Ja z kolei 15ego raczej nie mogę, a wcześniej jak najbardziej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lut 2009, 11:17 
Offline
duża brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2005, 22:56
Posty: 444
Lokalizacja: Bielany
Ja 8. nie mogę :(

_________________
Nie liczę godzin, ni lat. To życie mija, nie ja :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lut 2009, 11:25 
Offline
Miss Skryba
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 19:18
Posty: 1976
Lokalizacja: właściwie to Gdaňsk/Gdynia
Mysle ze zarzad dosc dlugo zastanawial sie nad terminem i nigdy sie nie da dogodzic wszystkim. Wiec co to da, ze kazdy napisze kiedy moze a kiedy nie?

_________________
Polskie Stowarzyszenie Korozyjne (Polish Corrosion Society) jest organizacją pozarządową, której misją jest - podobnie jak wielu innych tego rodzaju stowarzyszeń na świecie - zabezpieczenie ludzi, majątku i środowiska przed szkodliwymi skutkami korozji.
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lut 2009, 13:41 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
Burę zbiorę, ale muszę napisać.

Masz rację Marcinie, natomiast warto zauważyć, że jeśli termin nie będzie pasował wielu osobom (jak na razie widać nie pasuje takim, które startowały w poprzednim edycjach), a będzie Zarządowi, to warto się zastanowić nad zmianą terminu.

Nie żeby robić tabelkę a la Magda Trojanek kto kiedy może, ale jednak warto było moim zdaniem postawić dwa terminy do wyboru odpowiednio wcześnie. DWA, nie więcej. I wtedy ludzie by mieli czas ew. zaplanować sobie inne aktywności wcześniej, np. poprzesuwać je o tydzień.

Naprawdę wiele osób planuje na wiele tygodni wcześniej. Studenci może nie tak bardzo, ale jak już ustaliliśmy, ostatnio klub jest mało studencki jeśli chodzi o aktywności inne niż picie piwa. A że między 1/2 a 3/4 ludzi biorących udział w jakichkolwiek trampowych akcjach stanowią ostatnio niestudenci, to naprawdę warto o nich pomyśleć.

Bo kwestia rodzi się, czy Zawody są dla Zarządu czy dla Uczestników. Warto czasem wyjść ze skorupki tajnych narad na Olimpie i rzucić jakimś ochłapem informacji spragnionemu gminowi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lut 2009, 16:46 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
I jeszcze jedna kwestia, którą chciałem poruszyć, a mianowicie ustalanie terminów tak "żeby każdemu zrobić dobrze".

Tak się nie da, że się powtórzę. Jeśli jedynym terminem gwarantującym frekwencję na manewrach jest 28.03 to gówno powinno Zarząd obchodzić, że 5 osób chce pobiec w sztafecie przed Maratonem Warszawskim, bo:

a) to jest ich wybór, że chcą
b) dla chcącego nic trudnego i jeśli takiemu komuś zależy na manewrach to na nie zdąży (koniec sztafety - 15, początek manewrów - 19).

A usłyszałem argument, że trzeba i ich potrzeby wziąć pod uwagę. Otóż nie, NIE TRZEBA, bo inaczej nikt by nigdzie nie pojechał, bo każdemu kiedyś coś wypada.

I tu zgadzam się z Marcinem B, jeśli termin ZK nie będzie pasował 4-5 osobom, nie ma co robić dymu.

Ale jednak propozycja dyskusji nad dwoma możliwymi terminami (np. w stylu: "Słuchajcie, ZK możemy zrobić tego albo tego dnia, zastanówcie się, kiedy będzie Wam pasowało i dajcie znać, wybierzemy lepszy termin") nie byłoby takie głupie. A nuż okaże się, że jednak większości pasuje 15 i co wtedy? A?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lut 2009, 18:50 
Offline
II norma za wytrwałość
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2005, 21:07
Posty: 1874
Lokalizacja: spod gwiazd
Ja wolę termin 8.03. Tydzień później jest kursówka, czyli przy terminie 15.03. ja na pewno nie wezmę udziału, co akurat nie jest tragedią (już byłem dwa razy, raz prawie wygrałem a raz nie tylko prawie, trzeba dać wykazać się innym ;) ) ale może dla ew. uczestników wyjazdu będzie to dylemat. Dlatego optuję za 8.03. co mi prywatnie znowu średnio odpowiada, bo w ten weekend jedziemy z Przemkiem na Puchar Polski w InO do Gdańska i nie wiem, czy zdążymy na ZK. Ale to już znowu moja osobista sprawa. Nota bene, kalendarz PP powstanie do końca poprzedniego roku, a wyjazdy/imprezy trampowe na miesiąc przed imprezą...

Będę bronił Zarząd, jeśli chodzi o ustalanie terminów. Wiem, że np. termin RE był przesuwany kilkakrotnie (ja słyszałem o 3 przypadkach!!!) przez organizatorów z Poznania, co mocno utrudniało planowanie na cały semestr i spowodował problem z Manewrami, w których pisze Jacek. Moim prywatnym zdaniem takie podejście organizatorów wyjazdu dla 3 (?) klubów i kilkadziesiąt osób jest bardzo niepoważne, ale co zrobić, nawet ich nie znam, a naszego Zarządu nie da się za to obwiniać.

Moim zdaniem plebiscyt na 2-3-tygodnie przed terminem nie ma sensu - części będzie pasowało tak, innym inaczej.

Natomiast moja propozycja na przyszłość jest taka: spróbujmy ustalić na początku roku akademickiego/kalendarzowego kalendarz wyjazdów. Obejmowałby kilka najważniejszych wyjazdów/imprez i byłby on możliwy do zmiany tylko z naprawdę ważnego powodu. Ja tak robię dla kursu od dwóch lat (w zeszłym roku z Jaśkiem) i to się sprawdza.

_________________
Hajrá Loki!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lut 2009, 19:03 
Offline
za wytrwałość

Rejestracja: 06 paź 2005, 22:19
Posty: 4924
Masz rację Tomku, jednym będzie pasować tak, a drugim srak, ale niektórzy może będą mieli możliwość manewru przy dwóch terminach. I tyle. Jeśli 15.03. jest wyjazd kursowy, to wiadomo, że on ma priorytet, ale z drugiej strony zobaczymy ilu kursantów stanie na starcie ;) Bo obstawiam, że będzie podobnie jak w roku zeszłym (czytaj: zero).

Czy z Manewrami to był problem? Moim zdaniem, nie, ponieważ dobro 5 osób z klubu co chcą pobiec wczesnym popołudniem 5 km, jest mniej ważne niż jeden z trzech ogólnoszkolnych wyjazdów. I nie ma się IMHO nad czym w ogóle zastanawiać w tym przypadku.

Co do ustalenia czegoś na nast. semestr przed semestrem - jestem za. Bardzo by to pomogło w dostosowywaniu planów, np. spontanicznych wyjazdów (jeśli się pojawią) i mniej ważnych imprez. I wtedy szukałoby się miejsca "pod kalendarz" znając odpowiednio wcześniej termin. Dobry to pomysł.

Tylko po prostu - żeby wcześniej było wiadomo. Tak jak już wspomniałem, klub trochę zmienił charakter (tzn. 50% lub więcej aktywnych wyjazdowo osób jest już na wylocie ze studiów lub nie studiuje), więc może warto byłoby zmienić sposób ustalania terminów. Ale o tym, że tak jest, był już osobny wątek, pobiliśmy pianę, nic się nie zmienia, więc po co dalej pisać.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostZamieszczono: 21 lut 2009, 19:51 
Offline
duża brązowa
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2008, 17:18
Posty: 394
jd23151 pisze:
zobaczymy ilu kursantów stanie na starcie ;) Bo obstawiam, że będzie podobnie jak w roku zeszłym (czytaj: zero)


Lepiej nie obstawiaj - ja będę :)

Mam pytanie do organizatorów - czy chcielibyście, by w zawodach wzięły udział osoby niezwiązane z Trampem? Bo mam paru znajomych, którzy pewnie chętnie by się w to pobawili, no i nie wiem, czy poinformować ich o zawodach...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 49 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group